Krepšelis 0 Prekė Prekės (tuščia)    

Prekių nėra

Turi būti nustatyta Pristatymas
0,00 € Viso

Pirkti

Prekė sėkmingai pridėta į krepšelį
Kiekis
Viso
Krepšelyje yra 0 prekė (-ės). Krepšelyje yra 1 prekė.
Prekės viso
Viso pristatymas  Turi būti nustatyta
Viso
Noriu pridėti daugiau prekių į krepšelį Užsakymo patvirtinimas ir apmokėjimo būdas

Kategorijos

Partneriai:

Garantinis servisas:

 VILNIUS

Kalvarijų g. 59A

Tel.: +37060573757

PASVALYS

Žemaitės g. 24

Tel.: +37061693769

KAUNAS

Pramonės pr. 21

Tel.: +37060019186

Garantiniai įsipareigojimai

Kiekvienai Ikra Mogatec prekių grupei suteikiama atitinkamo laikotarpio prekių garantija.

  • Ikra ir Ikra Mogatec prekėms suteikiama 24 mėn. garantija nuo prekės įsigijimo datos, kuri yra nurodoma prekės įsigijimo dokumentuose arba sąskaitoje faktūroje.
  • Flexo Trim prekėms suteikiama 36 mėn. garantija nuo prekės įsigijimo datos, kuri yra nurodoma prekės įsigijimo dokumentuose arba sąskaitoje faktūroje.
  • Tonino Lamborghini prekėms suteikiama 36 mėn. garantija nuo prekės įsigijimo datos, kuri yra nurodoma prekės įsigijimo dokumentuose arba sąskaitoje faktūroje. + Galimybė pratęsti garantiją 24 mėn užregistravus atitinkamą prekę internetiniame puslapyje www.tonino-lamborghini-garden.com
  • Garantiniai terminai galioja, jei prekę įsigyja Fizinis asmuo, asmeniniui naudojimui.
  • Visiems Juridiniams klientams ar komerciniam prekių naudojimui, suteikiama 12 mėn. gamintojo garantija.

Visų Ikra Mogatec, Flexo Trim ir Tonino Lamborghini prekių garantinį servisą atlieka "Ikra Mogatec" atstovybė, adresas : Kalvarijų g. 206, Vilnius. Mob. +370 64176434. El. paštas : parduotuvė@fokusgroup.lt

Prekėms pristatytoms už Vilniaus ribų dėl garantinio aptrnavimo, bei prekių pristatymo į garantinį servisą kreiptis į Ikra Mogatec atstovą telefonu +370 611 46996. El.paštas : info@fokusgroup.lt

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksplotavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ar prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją galima būtų įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).


Partneriai:

Garantinis servisas:

 VILNIUS

Kalvarijų g. 59A

Tel.: +37060573757

PASVALYS

Žemaitės g. 24

Tel.: +37061693769

KAUNAS

Pramonės pr. 21

Tel.: +37060019186